Circuit voor communicatie met Xerox tonerchip (HFD1-T)
Citaat van JeroenSteen op 4 november 2024, 12:37Momenteel ben ik bezig met communicatie tot stand brengen tussen mijn Xerox tonerchip en mijn Raspberry Pi. Hiervoor heb ik een pogo pin houder gekocht en dacht hiermee direct te kunnen verbinden op mijn Raspberry Pi. Er is mij verteld dat ik toch hiervoor een weerstand moet gebruiken tussen de Data en Clock, namelijk een 10K weerstand. Hiervoor ben ik ook op zoek gegaan naar meer kabels. Momenteel heb ik dus male-to-male en ook female-to-male kabels. Volgens mij heb ik nu alle onderdelen om te gebruiken op mijn breadboard. Het bouwen van een circuit is voor mij nieuw en ik weet niet of ik het goed doe. Kloppen deze verbindingen, zoals op de foto's te zien is?
Momenteel ben ik bezig met communicatie tot stand brengen tussen mijn Xerox tonerchip en mijn Raspberry Pi. Hiervoor heb ik een pogo pin houder gekocht en dacht hiermee direct te kunnen verbinden op mijn Raspberry Pi. Er is mij verteld dat ik toch hiervoor een weerstand moet gebruiken tussen de Data en Clock, namelijk een 10K weerstand. Hiervoor ben ik ook op zoek gegaan naar meer kabels. Momenteel heb ik dus male-to-male en ook female-to-male kabels. Volgens mij heb ik nu alle onderdelen om te gebruiken op mijn breadboard. Het bouwen van een circuit is voor mij nieuw en ik weet niet of ik het goed doe. Kloppen deze verbindingen, zoals op de foto's te zien is?